•
Саджаючи дитину за виконання завдань, привернiть її до себе. Не треба
нотацiй: «Ти вiдстаєш, тому будемо займатися разом». Краще скажiть так:
«Давай-но, подивимось, що нам задавали? Менi буде дуже цiкаво
попрацювати з тобою». • Не виконуйте всю роботу за дитину, навчатися треба їй, а не вам. •
Не втрачайте надію, якщо сумісна праця не принесла одразу позитивних
результатів – відпочиньте, відірвіться, погуляйте на вулиці. А потім
знову беріться за діло. Не треба перетворювати її на катування. •
Не докоряйте пiд час занять: «Як ти не можеш зрозумiти! Це ж
елементарно!». Краще вiдкладiть заняття до наступного дня. Неможливо
отримати миттєвий результат. • Виберiть оптимальний час для виконання завдань — 16-17 година, коли дитина вiдпочила пiсля школи. • Завжди починайте iз самого важкого, поки дитина зосереджена, потiм можна виконувати щось легше. • Якщо дитина погано читає, не змушуйте її робити це. Намагайтеся переконати її читати вголос щодня по 10—15 хвилин. • Частiше хваліть малюка за будь-якi перемоги, не акцентуйте увагу на невдачах.
|