Методична скарбничка
СТРУКТУРА ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ
| 20.09.2013, 23:25 |
Застосування інтегрованої технології висуває певні вимоги щодо основних технологічних етапів інтегрованого уроку.
І. Актуалізація опорних знань.
1. Підготовка до сприйняття.
Мета – сфокусувати увагу учнів, викликати бажання до активної пізнавальної діяльності.
2. Опора на особистісний досвід школяра.
Мета – перевірити рівень самостійного опрацювання учнями попереднього навчального матеріалу.
3. Розкриття пізнавального інтересу,
Мета – стимулювати пізнавальний інтерес школярів шляхом включення завдань міжпредметного характеру.
ІІ. Цілепокладання.
1. Формування пізнавальних мотивів навчання.
Мета – зацікавити школярів, сформувати позитивну мотивацію до теми, що вивчатиметься на уроці.
2. Повідомлення теми, мети уроку.
3. Узгодження особистісного досвіду школяра з навчальними завданнями міжпредметного характеру.
Мета – чітко визначити тему, мету уроку, показати місце нового матеріалу
в системі навчального курсу, у взаємозв’язках з іншими шкільними
дисциплінами.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Виклад нового матеріалу учителями-предметниками.
Мета – забезпечити усвідомлення, сприйняття нового матеріалу учнями,
спрямувати самоорганізацію школярів на застосування набутих знань у
практиці.
2. Розкриття основних домінант уроку учителями-предметниками.
Мета – на основі міжпредметної взаємодії розкрити базові змістові блоки навчального матеріалу.
3. Конструювання (моделювання).
Мета – практичне засвоєння матеріалу, досягнення поставлених цілей уроку
через конструювання (моделювання) інтегрованих сцен, епізодів, текстів
тощо.
ІV. Закріплення.
1. Закріпленні нових знань і способів дій.
Мета – забезпечити зворотній зв’язок, контроль результатів вивчення матеріалу, закріпити рівень сформованості знань та умінь.
2. Цілереалізація.
Мета – підбити підсумок вивчення теми, здійснити аналіз отриманих
результатів, проаналізувати ступінь досягнення навчально-виховних
завдань.
3. Контрольно-оцінювальна діяльність.
Мета – визначити особистий внесок учнів у колективну пізнавальну діяльність на уроці.
4. Залучення учнів до проектування наступного уроку.
Мета – на основі теми, мети наступного уроку визначити його основні
змістові та структурні компоненти, роль школярів у їх реалізації.
|
Категорія: Методичні рекомендації | Додав: lesik
|
Переглядів: 635 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|